رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

393

بیا عشق بازی کنیم

مثل جنگ دو ببر وحشی.

 


 ( + )


392

... سلام بر آنان
 که در پنهان خویش
 بهاری برای شکفتن دارند
 و می دانند
 هیاهوی گنجشکهای حقیر
 ربطی با بهار ندارد
 حتی کنایه وار
 بهار غنچه ی سبزی است  
 که مثل لبخند باید
 بر لب انسان بشکفد
 بشقابهای کوچک سبزه
 تنها یک  سین   
 به  سین های ناقص سفره می افزایند
 بهار کی می تواند
 این همه بی معنی باشد؟
 بهار آن است که خود ببوید
 نه آنکه تقویم بگوید!

                                                               "سلمان هراتی"


   ( + )

 

 

-  "بهار آمد از کوه انبوه

شکفتن شد آغاز

دریغا که من چو زمستان سردی

به پایان رسیدم "

391

اشتباه من زمانی بود که مغرور به قدرت دستهایم بودم و واژه ها و جملات را فراموش کردم.

لبهای تو دوست دارند فهمیده شوند و گوشهایت دوست دارند بشنوند...


 

 " یا
 
به تو می اندیشم
 
یا
 
به این می اندیشم
 
که چرا؟


  به تو می اندیشم "

390

واقعا حرفی برای گفتن ندارم  وگرنه کلی وقت آزاد دارم واسه نوشتن.

389

... آرام آرام کشفت می کنم.


( + )


388

اگه می تونستم قیافه امو عوض کنم چهره Nestor Carbonell (بازیگر لاست) رو انتخاب می کردم. خیلی از تیپش خوشم میاد به نظر من قیافه مردانه واقعی داره. من فوق العاده عاشق چهره اش هستم.چند تا عکس گذاشتم ولی زحمت عکسای بیشتر دوش شما.

 

( 1 ، 2 ، 3 )

387

در خِلوت شبهای من

تنها بیا ...




   (1)

   (2)

   (3)


386

من واقعا موندم ممکنه یه دختری پیدا بشه که اینقدر احمق باشه که بخواد منو تحمل کنه؟ آخرین باری که با یه دختر رابطه داشتم چند سال پیش بود که همونشم اینقدر کوتاه و کم بود که چیز زیادی یادم نیست. اگه بخوام یه ارتباط دوستانه رو بگم ، اوووووووه برمیگرده به خیلی قبلتر. این همه مدت حتی واسه یه بار هم سعی نکردم با دختری ارتباط داشته باشم. الان یه دفعه به سرم زد و توی ذهنم یه افکاری اومد ، هی دارم با خودم تصور میکنم دوست دختر داشتن چه شکلیه.

385

هر چقدر هم که از واقعیت دور باشه ، هر قدر هم که مشکلات این دنیای واقعی رو داشته باشی ولی همیشه یه بخش از تو خیال پردازه و می خواد برای یه مدت کوتاه هم که شده خودشو رها کنه و تا اعماق رویا و خیال یه سقوط آزاد مرگبار داشته باشه. همین بخش از انسان انیمیشن  Tangled(2010)  رو میسازه و یکی مثل من می شینه تماشا می کنه و سعی می کنه برای چند لحظه همه عالم رو فراموش کنه.

 

 

فلین : تو رویای جدید منی  ( + )

384

اینقدر مرا عاشق نکن ، دلت می آید؟

383

این عکس رو از فیلم  The tourist گرفتم. اصلا از آنجلینا خوشم نمیاد ولی این آرایش چشم فوق العادست.

382

زبان فارسی ام اصلا خوب نیست، یکبار به زبان دستها لابه لای موهایت یک شعر عاشقانه می سرایم. از همانهایی که معنی اش می شود، "هرگز تا بدین پایه عاشق نبوده ام"  تو تمام داشته های من هستی ، بیشتر از این دارایی نمی خواهم فقط تو را بیشتر می خواهم...

381

چشمانم را می بندم

اینجا من به تو می رسم

لابه لای همین نوشته ها

 

به همین راحتی.

380

" یکی را دوست می دارم ولی افسوس

او هرگز نمی داند...  "

 


یکی را دوست میدارم - معین

379

کودک نازاده ام ، هر بار که تو میمیری من به دنیا می آیم.

378

اصلا فکرشو نمی کردم یه روزی حوصله وبلاگ نوشتن رو هم نداشته باشم.