رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

465


آسمان با تکه های ابر کوچک، لطفا   ( + )


464


می خواهم فریاد بزنم

زنی بود که از یک فنجان قهوه آغاز شد

در خیابان نگاهم کرد

و فهمیدم که دوستش دارم، شاعر شدم


                                                                       (حسین نوروزی)



463

" ای غایب از نظر به خدا می سپارمت


                            جانم بسوختی و به دل دوست دارمت "

462

اون آقا یا خانمی که دیشب تا سه ونیم بیدار بودی و داشتی گل پونه های ایرج بسطامی رو گوش میدادی، میخواستم بهت بگم ، من باهاتم.

 


گل پونه ها- ایرج بسطامی

461

صبح لباسهایش را می پوشید و آماده رفتن که میشد روی موهای دستم دستی می کشید و مرا می بوسید. به این کارش بی محلی میکردم و روی خوش نشان نمی دادم، اما پنهانی همیشه عاشق این کارش بودم و منتظر این لحظه.