رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

388

اگه می تونستم قیافه امو عوض کنم چهره Nestor Carbonell (بازیگر لاست) رو انتخاب می کردم. خیلی از تیپش خوشم میاد به نظر من قیافه مردانه واقعی داره. من فوق العاده عاشق چهره اش هستم.چند تا عکس گذاشتم ولی زحمت عکسای بیشتر دوش شما.

 

( 1 ، 2 ، 3 )

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 15 اسفند 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام:
ندید میگم خودت خوشگلتری...

ولی به نظر من اون خیلی خوش تیپه.

MisspInk 16 اسفند 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://misspink.blogfa.com

خوبه ;)

با کامنت د.ستمون هم موافقم

MisspInk 16 اسفند 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

من تا به حال بهش فک نکردم که اگه این شکلی نبودم دووس داشتم شبیه کی باشم!

دخترک موفرفری! 17 اسفند 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

قیافه رو ول کن رفیق، کاش میشد هیکل رو عوض کرد!

هیکل من که خوبه، ولی کلا عوض کردن قیافه تقریبا غیر ممکنه ولی هیکل رو میشه خیلی راحت تر عوض کرد یعنی چاق شد لاغر شد.

[ بدون نام ] 21 اسفند 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

خیلی هم زشت و نچسبه!

اصلا فکرشو نمیکردم اینطوری همه بدشون بیاد.

[ بدون نام ] 31 فروردین 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

هیشششششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد