رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

412

داره کم کم به سرم میزنه اینجا رو کلا پاک کنم. خوندن این نوشته ها واسه هیچکس فایده ای که نداره تازه شاید ضرر هم داشته باشه، کلا اینجا خیلی مسخره شده.

411

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج ...

 

هوای گریه - همایون شجریان

410

امشب سعی کردم یه فیلم ببینم و صداش رو قطع کنمو فقط تصویر باشه. نتیجه اش این شد اگه صدا نباشه تو توی عالم خودت غرق میشی. راستی یه چیزی، یکی از بهترین فیلمهایی که دیدم The Messenger(2009) بود. قبلا اینجا ازش نوشته بودم.

409

گاهی وقتها فکر میکنی خیلی تنهایی و امکان نداره از این تنهاتر بشی، ولی هر روزی که می گذره نشون میده که هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

408

مثلا من الان نباید بگم 26 سال زندگی کردم. هر کسی وقتی که 30 ساله شد و زندگیش به ثبات رسید تازه باید از اونجا سنش رو حساب کنه. خوب و بد بودن اتفاقات دور و برت اصلا مهم نیست مهم اینه که اگه مشکلی هم هست فقط مربوط به خودت میشه و خودت میتونی باهاش حالا به هر طریقی کنار بیای. اگه از کسی که به  اصطلاح 36 سالشه بپرسن چند سالته باید بگه 6 سالمه ، 6ساله که دارم زندگی می کنم.

407

مثل خوردن یه شربت تلخ و بدمزه می مونه که کلی هم عوارض جانبی داره. ولی تو می خوریش، چون بهت تلقین شده که حالت رو بهتر می کنه.

406

 به کتابفروش آرام گفتم

 کتاب شعر هم دارید؟

 - همه شعرها را در کتابها نمی نویسند

405


 برکه ای کوچک می شوم

 تا روزی زنی در من شنا کند ،


 می خواهم تمام بدن یک زن را

 باهم داشته باشم.

 

404

... بارِ اول است

سر بر سینه ی زنی می گذارم

که دوستش می دارم

با آرزوی یک خواب طولانی!

خواب ابدی

 

روز دریایی به آخر رسید

و دریا در دفتر خاطراتش نوشت:

یک مرد بودُ

یک زن

 و من دریا بودم!                                 

                                           (نزار قبانی)

 


-    ( + )   همین.



403

یکی از کارهای مورد علاقه ام که هیچوقت نتونستم انجامش بدم ، عکس گرفتن از دستها بوده. خیلی دلم میخواد هر آدمی که می شناسم از دستش عکس بگیرم و البته واضحه که این علاقه من در مورد دست خانمها شدیدتره .

حرفهای نگفتنی ام

گلچهره مپرس

کان نغمه سرا از تو چرا جدا شد

 


گلچهره - دانلود

401

تاریخ تولدم؟  

اصلا معیار مناسبی برای محاسبه سن نیست.

400

کار بهار هم به کجا رسیده ، روز  ِ نحس دارد.

398

- این آهنگ رو اولین بار از یه وبلاگ شنیدم ، مطمئنم بالاخره منو دیوونه یا مجنون می کنه (خواب آخر)


- میتونم یه مجموعه از خونه هایی که توی فیلمها نشون میده جمع کنم  (+)


- آخرین باری که قرص ماه کامل بود سعی کردم ازش فیلم بگیرم. این ، تصویر  ِ نزدیکترین و بهترین حالت فیلممه. تاحالا با چشمای خودم اینقدر ماه رو از نزدیک ندیده بودم (+)

397

 من یه مرضی دارم که نمی دونم اسمشو چی بذارم اونم اینه که چند شب پشت سر هم خواب خوبی ندارم و هی باید اینور اونور بکنم و آخرش هم جز اعصاب خردی واسه خودم چیز دیگه ای نداره. خیلی وقت پیش اتفاقی فهمیدم که اگه هر وقت اینطوری شد، شبها نشسته بخوابم آرامش بیشتری دارم و راحتم. الان یه چند شبه که از اون شبهاست و من نشسته می خوابم. با اینکه در این حالت تقریبا توی خواب و بیداری هستم و بازم خوب خوابم نمی بره ولی حداقلش اینه که نسبتا آرامش دارم چون هر وقت دراز می کشم یه جوری راحت نیستمو دلم میخواد پا شم.

396

فقط خواستم یادآوری کنم   " پشت دریاها شهری است "  .