رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

483

آدمها زندگی میکنن، افسرده ها شعر می خونن.

482

من به جاده ها ایمان دارم، جاده هایی که قرار نیست به جایی برسند و فقط تو را محسور مناظر شیرین عبور می کنند. روزی که بارانی در کار نباشد رد اشاره انگشتم به دوردست را دنبال میکنم و هیچ وقت باز نمی گردم. در جواب تمام سوالهای مگر می شود برنگشت؟ سرم را بالا می گیرم و خودم را مترسک بی اعتنای سرزمین  دلتنگی می کنم.

مقصد هر تابلو راهنمایی را پاک میکنم ومی نویسم: روزی کسی عبور می کرد از لحظه های خاکستری خویش، تنها چند کلیومتر دیگر تا زندگی. جاده ای که انتهایش معلوم باشد می شود افسردگی مسافران خسته، می شود روزمرگی تنی غوطه ور در شب. باید کشف نشده و بکر بماند و  تو فقط رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی اش باشی.

می دانم روزی می رویم ، من به تمام جاده های روی زمین ایمان دارم.

 

  +    +    +    +   

 


481

یعنی واقعا اونا می تونن درک کنن که این آخرین شانس منه؟

480

مثل شیشه ای که آنطرفش را باران خیس ِ خیس کرده، اینطرف من هم خشک ِ خشک است...

479

دلم خیلی برای خودم تنگ شده، چیزی نمونده که این "خودم" هم از دستم بره.

478

موج سینوسی که میدونین چیه، دقیقا عین منه.

477


یعنی من عاشق اینم   (+)


476

هیچکس از یه مرد مجرد بیکار خوشش نمیاد، همه دورو بریهاش ازش فرار میکنن.

475


" من مشتری دائم میخانه عشقم

سرمست و خراباتی پیمانه عشقم

با من سخن از قصر سلیمان نتوان گفت

درویش صفت عاشق ویرانه عشقم "

474

این یه نوع جدیدشه، داری حسرت میخوری برای عمری که قراره مثل الانت هدر بره.

473

-  "دست هایت را دوست می دارم"


- گاهی اوقات یه مقدار وحشی بازی لازمه (+)


472

توی این مدت اخیر دارم یکی از سخت ترین لحظات و مراحل زندگیم رو تجربه میکنم. مطمئنا هیچوقت این روزا یادم نمیره.

471

دو تا چیزو باید باهات قسمت کنم، یکی دلیل زندگیم  یکی دیگشم بزرگترین لذت زندگیم.

470

الان دارم به یه س.کــ.. ــس همراه با لاو فکر میکنم نه فقط یه س.کــ.. ــس خالی.

469

تا همین یکی دو سال پیش فکر میکردم پاییز یه فصل بی خاصیته که هیچ چیز قشنگی نداره ولی بعدش فهمیدم اونقدرها هم بد نیست و حتی خیلی زیبا هم هست. حالا بگذریم از روزای کوتاهش و غروبهای ابری و تاریکش که نمیتونی بشینی و یه غروب زیبا از خورشید رو تماشا کنی.

گاهی هم ناخودآگاه با خودت زمزمه میکنی  " غروب پاییزه   دلم غم انگیزه "

 

- حالا که دیدی باید یه آرزو کنی  (+)

ادامه مطلب ...

468


دلگیرترین لحظه غم انگیز دنیا.