رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید


با اینکه تا حالا چندین و چند بار فیلم "خواهران غریب" رو دیدم ولی هر دفعه که پخش می شه بازم نیگاش می کنم ، دیروز غروب هم برای چندمین بار نشستم  نگاش کردم . منو به یه دنیای شاد و کودکانه می بره و همیشه از دیدنش لذت بردم .


یه چیز تکراری ، بازم می خوام بگم که : وقتی آخر حموم زیر دوش آب سرد میرم ، انگار به تموم آرزوهام رسیدم .


کسی می دونی چرا اینجوریه ؟


من سهم ِ تو را هدر می دهم ، مرا ببخش ، گاهی اوقات مجبور می شوم .


تنها فکری که با دیدن ماشین هایی با باربند و آدمایی که به اصطلاح "مسافر" بهشون میگن ، به ذهنم می رسه اینه که با خودم میگم "اینا واقعا دیوانه ان"

همیشه از مسافرت بدم می یومده . به غیر از شهرهای نزدیک اطراف خودمون ، فقط به دو تا شهر ایران رفتم که اونا رو هم به راحتی می تونین حدس بزنین .


کم رنگ ترین حضورت رنگین کمانی از گرمای آتش درونم است ، ای کاش اشکهایم مرا از سوختن برهاند .


چشمم روشن ، جدیدا دلم در کوچه و خیابان می لرزد .


این دلم غلط می کند ، بیجا می کند .


موبایل یا به عبارتی تلفن همراه از همون اول تا الان فقط برای من استرس به ارمغان آوورد ، من از این موبایل هم متنفرم .


این روزها چقدر من متنفرم ، واه واه .


نمی دونم چرا یهو این یادم اومد ، وقتی از درِ سالن امتحان ارشد دانشگاه آزاد بیرون آمدم دو ساعت تمام در کوچه ها و خیابانهایی که نمی شناختمشان پیاده روی کردم و در این فکر بودم که تمام آرزوها و رویاهام بر باد رفت ، یعنی میشه که قبول بشم ؟


تک تک کوچه ها و خیابانهای این شهر به من طعنه می زنند و در گوشم نجوا می کنند که نباید شاد باشی ، تو نرسیدی ، تو برای شادی ساخته نشدی . نفس کشیدن اینجا برایم سخت می شود ، من از این گرگان متنفرم .


امروز فهمیدم من هنوز هم می خوام تو عالم واقعیت( نه مجازی ) یه آدم مغرور باشم که کسی  از درونم خبر دار نباشه ، شایدم فقط می ترسم .


هر ماه دو بار صدای زنگ اس ام اس گوشی من در میاد .

مسیج اولی : قبض دوره دهم توزیع شد 

مسیج دومی : فروش تویوتا کمری با ۱۰ میلیون تومان


من از این فضای نت متنفرم . همیشه هر کسی که می خوای باشه ، نیست .

برای اثبات خیلی از چیزها داشتن بعضی توانایی ها دردسره ، ای کاش من عقیم بودم .


این تیکه آهنگ مهستی رو خیلی دوست دارم فقط نمی دونم این جمله " منو عاشق نگه دار" یعنی چه.


آخه کی مثل من طاقت میاره

کی می بخشه تو رو بازم دوباره

تو رو با این هوس بازی کی می خواد

کی مثل من برات چشم انتظاره

دلی که عاشقه از خود نیازر

من دیوونه رو عاشق نگه دار

تو رو می بخشم اما نازنینم

نکن کاری که باشه آخرین بار

تهران


.


در اوج لذت هم تو را می بینم ، خدا لعنتت کند .