رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

"هرگز تا بدین پایه عاشق نبودم"

تو با من چه کرده ای ، تو با من چه کرده ای بانوی سرزمین آرزوهای محال؟

تو با من چه کرده ای؟

237

تکلیفِ تمام ترانه‌های من
از همین اولِ بسم‌اللهِ بوسه معلوم است
سلام، یعنی خداحافظ!
خداحافظ جایِ خالیِ بعد از منِ غریب
خداحافظ سلامِ آبیِ امنِ آسوده
ستاره‌ی از شب گریخته‌ی همروزِ من،
عزیزِ هنوزِ من ... خداحافظ!

همین که گفتم!
دیگر هیچ پرسشی
پاسخ نمی‌دهم!        

                                          (سیدعلی صالحی)

236

فکر کنم باید از خدا به خاطر اینکه شادی های منو همیشه خیلی کوتاه کرده تشکر کنم و اگه تشکر نکنم واقعا نمی دونم پس باید چیکار کنم. خدا جون اصلا نمی فهمم داری چیکار می کنی و برای چی این بازی رو شروع کردی اصلا اسم این چیه؟ باشه قبول من باختم  احتیاجی هم به امتحان کردن نیست من می بازم . قبول همه اش قبول اینی که تقصیر منه قبول آخه اگه نخوام قبول کنم چیکار کنم. ولی دیگه اینقدر پیچیده اش نکن.بعضی موقع ها خیلی سخت میشه خیلی سخت می گذره مگه خودت نمی دونی؟ من دیگه تحملشو ندارم ، من می بازم ، خسته ام . من می بازم.

235

در اینی که تو جزیی از من هستی هیچ شکی ندارم.

234

ای کاش بابا نوئل واقعی بود و ما هم توی عیدمون بابا نوئل داشتیم یا اگه ما هم نداریم حداقل بابا نوئل واقعا وجود داشت.

233

به نظر شما ایــــــــن یه عکس اتفاقیه یا اینکه لوگوی چیزیه؟

232

" من و زخم این زمستون

 که زده به من شبیخون
من و باغ آرزوهام

که گلی نچیدم از اون "

231

امروز 24 اردیبهشت  دوروبرای 6 غروب بزرگترین ریسک زندگیم  تا این لحظه رو انجام دادم و هیجان انگیزترین اتفاق حداقل این 3 ، 4 سال اخیر رو تجربه کردم و مطمئنم تا چند سال دیگه همچین اتفاق هیجان انگیزی برام نمی افته. خیلی خوش گذشت یه تجربه کاملا جدید و تازه ای بود ، خوشحالم .

230

هیچوقت نتونستی درک کنی ، هیچوقت.

229

واقعا بزرگترین تفریح من خوندن کامنت های اینجا اِ .

228

امروز پشت یه کامیون یه چیزی نوشته بود که دقیقا یادم نیست ولی تقریبا شبیه این جمله بود

" یکبار هم پسرم را سیر ندیدم 

شب آمدم و صبح باز عازم سفر بودم"

227

میشه گفت من واقعا آدم بدبختی ام چون حتی عاشق شدنم هم مثل آدما نیست.

226

من تا حالا دست یه دختر رو اینقدر از نزدیک ندیده بودم البته توی تاکسی چند دفعه نگاه کردم ولی نمیشد با دقت نگاه کرد. دست همه دخترها اینقدر خوشگله یا فقط دست تو اینجوریه؟

225

یه آهنگ خاطره انگیز شاد می تونه خیلی چیزا رو عوض کنه .

 

انتظار- حمیرا



224

بی تعارف و بدون هیچ حرف اضافه و احساسات زودگذر و بدون هیچ اغراقی ، دلم می خواد یه شب بخوابم و صبح دیگه هیچوقت بیدار نشم. یکی از شبهایی که از صبح حال و حوصله هیچی رو ندارم و سرم درد می کنه .

223

دلم دلداری می خواد ، یه دلداری ِ اساسی  ...