رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

494

خیلی وقته میرم اینجا و آهنگشو چند بار گوش میدم  (+)

493

همین نزدیکیها، از شهوت درخت فرسوده برای برکه می گویم و تصویر می کشم از هر گلی که می پژمرد...

492

تکلیفت که معلوم نباشد منطقی ترین افکار دیروزت میشود مثل رویاهای 17 سالگی،  و بازهم فردا و فردا. هر روز خامی  17،18 سالگی را تجربه میکنی.

491

" چون نسیم نوبهار   بر آشیانم کن گذر

تا که گلباران شود  کلبه ویران من

بازا ببین در حیرتم   بشکن سکوت خلوتم

چون لاله ی تنها ببین   بر چهره داغ حسرتم "   (+)

490

زندگی بهم یاد داد که همیشه غمگین باشم ، حالا اگه این وسط یه اتفاق خوب افتاد فقط به چشم یه زنگ تفریح بهش نگاه کنم و سریع برگردم به حالت قبل.

489

دیشب هوا خیلی سرد بود صفر و زیر صفر بود.واقعا دلم میخواست می رفتم بیرون چند تا گربه و گنجشک میاوردم توی راه پله ها گرمشون می کردم. حتما باید یه بار اینکارو بکنم.

488

زندگی به من آموخت دزد همیشه بد است و دزدی همیشه زشت، اما شاید آن دزد نان نداشت.

487

خیلی وقته میخوام یه موضوع باز کنم اینجا و در موردش بنویسم ولی نمیشه، اینجا نمیشه.  "سفر باید کرد" باید رفت.باید بری و هیچوقت نرسی، اصلا اگه قرار باشه برسی پس چرا دیگه باید بری.رسیدن به کجا؟ هیچ انتهایی وجود نداره. "تغییر"  این تغییر لعنتی، بیگانه ترین واژه تمام زندگیم... باید پرواز کرد و گم شد باید به جاده زد باید از بالای کوه پرید تا معنای تک تک لحظات زندگی رو درک کرد باید و باید و هزار بایدهای دیگه که بهتر از هرکس دیگه ای بلدی اما ... نه کار تو نیست. یه مرد میخواد، نه اصلا مرد و زنش مهم نیست، یه آدم میخواد. یه آدم در لباس کوه. " زندگی باید کرد " هیچکس به ما یاد نداد از کجا شروع کنیم از کجاهاش دلگیر بشیم از کجاهاش ناامید بشیم، کسی بهمون یاد نداد وقتی زمین میخوریم چیکار کنیم چجوری بلند بشیم و دوباره از اول شروع کنیم،راستی این اولش دقیقا کجاست؟ این حرفایی که زدم یعنی چه؟ اصلا چی گفتم؟ واقعا خودمم معنی شونو نمی دونم. نمیشد بیان توی مدرسه بگن؟ اَه از مدرسه و امتحان و چیز یادگرفتن متنفرم.دیگه نمیخوام هیچ چیز جدیدی به مغزم اضافه کنم ،آکبند بمون عزیزم.

همه چیز خوبه،الانم نه ناراحتم نه غمگینم نه ناامیدم فقط هیچ حسی ندارم،هیچی.

- خدایا خودت که میدونی...

486


مردی در آسمان

یک دیوار سفید

زمزمه های رنگین کمانی

تنفس به سبک موسیقی

و بخشش از غروب.

485

" راز عشق مرا گل در گوش صبا

گفت و غمم بفزود

آنگه در همه جا

راز درد من و قصه عشق تو بود . "

484


از این بغلهای یه هویی  (+)  می خوام.