رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

102

یک توهم فانتزی شیرین :

 

همه چی آرومه / تو به من دلبستی

این چقد خوبه که / تو کنارم هستی

همه چی آرومه / غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه / تو به احساس من

همه چی آرومه / من چقد خوشحالم

پیشم هستی حالا / به خودم می بالم

تو به من دلبستی / از چشات معلومه

من چقد خوشبختم / همه چی آرومه

تشنۀ چشماتم / منو سیرابم کن

منو با لالایی / دوباره خوابم کن

بگو این آرامش / تا ابد پابرجاس

حالا که برق عشق / تو نگاهت پیداس

101

تفاوت سلیقه آدما اونجایی مشخص میشه که یه آهنگی که ازش متنفری یکی با صدای بلند و کلی عشق و حال داره واسه خودش می خونه .

100

نیستش

نمی دونم کجاست

چه می کنه

ولی می دونم که ندارمش

هیچوقت نخواستم که تو رو با چشمات به یاد بیارم

نمی خواستم که تو رو توی گم ترین آرزوهام ببینم

نمی خواستم که بی تو به دیوارا بگم

هنوزم دوسِت دارم

آخه توو هول و ولای پریشونی تورو نداشتن

تو گیر و دارِ ای بابا دل تو هیچ ، حال اون خوش

ای بی مروت

دیگه دلی می مونه که جون دل کبوتر بطپه

که با شما از جون زندگیش بگه

بگه که

هنوز زنده ست .

                                "یه دکلمه از نمی دونم کی"