رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

397

 من یه مرضی دارم که نمی دونم اسمشو چی بذارم اونم اینه که چند شب پشت سر هم خواب خوبی ندارم و هی باید اینور اونور بکنم و آخرش هم جز اعصاب خردی واسه خودم چیز دیگه ای نداره. خیلی وقت پیش اتفاقی فهمیدم که اگه هر وقت اینطوری شد، شبها نشسته بخوابم آرامش بیشتری دارم و راحتم. الان یه چند شبه که از اون شبهاست و من نشسته می خوابم. با اینکه در این حالت تقریبا توی خواب و بیداری هستم و بازم خوب خوابم نمی بره ولی حداقلش اینه که نسبتا آرامش دارم چون هر وقت دراز می کشم یه جوری راحت نیستمو دلم میخواد پا شم.

نظرات 5 + ارسال نظر
تو 6 فروردین 1390 ساعت 05:10 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

من همیشه نشسته میخوابم...چون تقریبا 3 تا بالش میزارم زیر سرم... :)

دخترک موفرفری! 6 فروردین 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

قبلا هم بهت گفتم 1بار...
هزار هم از این دنده به آن دنده بشوی فایده ندارد
این تخت خواب
آغوش کم دارد....!

آره یادمه. حالا ما کمبود امکانات داریم دیگه ، کاریش نمیشه کرد.

دختر نارنج و ترنج 6 فروردین 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علی جان
خوبی؟
فکر کنم منم یه وقتایی اینجوری می شم. البته تجربه نکردم که نشسته خوابم می بره یا نه اما می دونم که همه ش دوست دارم پاشم و بشینم یه گوشه... فکر کنم این به خاطر عدم آرامشه. خودم که اینجوریم لااقل...

سایه 7 فروردین 1390 ساعت 01:57 ق.ظ http://shadowplay.blogsky.com/

گاهی طبیعیه ... یا از خستگیه یا فکر و خیال ! برای من بیشتر از فکر و خیاله ...

رز سفید 7 فروردین 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک
امید وارم امسال دلت زوج بشه
و بهترین حادثه ها را تجربه کنی

ممنوووووووووووووون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد