رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

403

یکی از کارهای مورد علاقه ام که هیچوقت نتونستم انجامش بدم ، عکس گرفتن از دستها بوده. خیلی دلم میخواد هر آدمی که می شناسم از دستش عکس بگیرم و البته واضحه که این علاقه من در مورد دست خانمها شدیدتره .

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا 26 فروردین 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

چرا انجامش نمی دی ؟

مثلا اگه بخوام تو میذاری از دستت (منظورم پنجه دست یعنی مچ دست و انگشتها)عکس بگیرم؟

اگه حتی به آدمهای آشنا هم همچین حرفی رو بزنی نمیتونی پیش بینی کنی برخوردشون چیه.

MisspInk 27 فروردین 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://misspink.blogfa.com

سوژه ی عکاسی یکی از دوستای من همین بود
با هم خیلی جاها رفتیم که عکس بگیره از بازار گرفته تا مردن عادی...بد نبود،همکاری می کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد