رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید


یه چیز تکراری ، بازم می خوام بگم که : وقتی آخر حموم زیر دوش آب سرد میرم ، انگار به تموم آرزوهام رسیدم .


کسی می دونی چرا اینجوریه ؟

نظرات 8 + ارسال نظر
نیوز آنلاین 20 تیر 1388 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام دوست عزیز.

وبلاگ قشنگی داری . خوشحال میشم منم تو وبلاگت لینک بدی.
با عنوان : آخرین عناوین خبر های روز دنیا

به وبلاگ منم سری بزن و تو بخش نظرات حتما بگو با چه عنوانی داخل لینک هایم قرارت بدم...

منتشکرم. منتظرتم .....

www.newsonline.blogsky.com

ryt 20 تیر 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

ترنم باران 20 تیر 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
اینجا جواب میدم که چشماتون لوچ نشه موقع خوندن - گرچه تصور دوتا چشم لوچیده بهم برام جالبه-من نمیدونم چرا وقتی ویندوز عوض کردم این مشکل پیش اومده-باید دوباره نصب کنم که خودش حوصله می خواهد-بدون پا فشاری مطرح می شود آنگاه من کیف میکنم -یه سوال پرسیدم کجایی هستین ۱۰+۱ سوال روش پرسیدین ها!من همش در حال حدس زدن هستم شماچیزی را نگفتین-ازبلاگتون هم مشخصات فردی سرازیر نشده -معلومه که من دخترم -این دیگه چه سوالیه -تازشم این مهمه که تهران تعطیل بوده حالا همه استانها هم اگرتعطیل میشد تهران نمی شد بدرد نمی خورد.-سن روحدس بزنید خودتون بهتره-چرا تو متروک شده نظرنمی دم؟نمی دونم -می خونمش همیشه-ولی....اینجا رو دوست دارم »بلاگ دوستم که گاهی بلاگچه من هم می شه »اینجا رو دوست دارم و راحتم ---درمورد این پست و دیگه کدوم نظر بدم؟پایینی؟

بقیه اش یادت اومد بگو لطفا اگه یادت نیاد خنگی اگر باز یادت نیاد عاشقی--لبخند سملک--






[ بدون نام ] 20 تیر 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

من می خواهم حدست رو قوی کنم -فرصت داری هر حدسی را در موردم بزنی و من اصلاحش کنم البته بعد از اینکه خودت دقیق به همون حدسیات خودت درمورد خودت جواب داده باشی!چطوره؟معامله خوبیه نه؟

[ بدون نام ] 21 تیر 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

چه پسر خوبی-خوب این مدلی بگو =دقت کن :
حدس می زنم سن تو باران جان ۶۵ سال باشه
خودم دقیقا متولد ۱۳۵۹ هستم
باران جان توباید فوق دیپلم شیمی باشی
خودم دقیقا در دانشگاه فردوسی رشته کشاورزی در کره ماه خوندم
بعد من حدسیاتت رو دقیق اصلاح می کنم این جوری:
متروک جان من متولد (بهمن )۱۳۵۸ هستم (مثلا )
رشته (گیاه شناسی) در (هلند)خوندم (مثلا)

این جوری هم من اطلاعات دقیق شما را می فهمم هم شما هر چی دوست داری در مورد من
و تازه می فهمی چقدر حدس زدنت قویه یا قوی نیست

چطوره؟ها؟

راستیا -یه سوال
همه کسانیکه در بلاگت نظر می دن رااینقدر دقیق میشناسی یا اطلاعاتشون راداری؟یا قرعه کشی کردی به نام من افتاده؟






[ بدون نام ] 23 تیر 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
من اصلا نمیدونستم که این بلاگ اسکای پروفایل هم داره -در مورد چیزی که گفتی من هم احساسات مختلفی پیداکردم که بهتره نگم-می دونی از تهرانم-از شمابزرگترم ۳سال-برنامه ریزی خوندم -دانشگاه علامه -کارمند زیر مجموعه وزارت دارایی-خودمم تنها -تازگیها خودم را هم نمی شناسم -دارم تغییر میکنم یا بهتر بگم تغییرکردم خیلی سریع-و الان ناراضیم از این تغیرات

اینا کافیه؟

chakavak 25 تیر 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://lark12.blogspot.com

آب سرد به آدم یک حس خوب آزادی و پرواز می ده
نمی خوام حرف هام رو مذهبی کنم ولی وضو با آب سرد هم برای عمین مستحب

من آدم خیلی خیلی سرمایی هستم. اما این حس خوب رو دارم با این که باعث می شه مثل مرده ها رنگ پریده بشم.. شاید دلیلش اونیه که برادرم گفت. برادرم می گه کسانی که درون بدنشون حرارت زیادی دارن، از بیرون همیشه سردشونه و برعکس. برای همین احتمالا درجه حرارت درونی بدنت با این کار یه ذره پایین میاد. شایدم اشتباه می کنم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد