رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

454

این روزا عجیب دلم س.ک .س میخواد طوریکه دیگه تحملش خیلی خیلی سخته.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 18 مرداد 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

دخترهای خوب مثل سیب های روی درخت هستند...
بهترین هایشان در بالاترین نقطه درخت قرار دارند!
پسرها نمی خواهند به بهترین ها برسند چون می ترسند سقوط کنند و زخمی بشوند، بنابراین به سیب های پوسیده روی زمین که خوب نیستند اما به دست آوردنشان آسان است اکتفا می کنند...
سیب های بالای درخت فکر می کنند مشکل از آنهاست در حالی که آنها فوق العاده اند . .... آنها فقط باید منتظر آمدن پسری بمانند که آن قدر شجاع باشد که بتواند از درخت بالا بیاید!!!

خیلی ممنونم بابت شعرهای قشنگی که نوشتی دوست عزیز.
حداقل یه نامی نشانی میذاشتی.

[ بدون نام ] 18 مرداد 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

-برای داشتن لبان زیبا و جذاب سخنان زیبا بگویید.
-برای داشتن چشمان شهلایی با دید مثبت به مردم فکر کنید.
-برای داشتن تناسب اندام غذایتان را با گرسنگان تقسیم کنید.
...-برای داشتن موهای پر پشت و خوش حالت بگذارید هر روز یک کودک به آن دست بکشد.
-زیبایی یک زن در جامه هایی که بر تن دارد نیست بلکه زیبایی یک زن در چشمانش است چرا که چشمانش دری گشوده بروی قلبش است قلبی که جایگاه عشق است.
-زیبایی یک زن درطراوت واقعی روحش است یعنی مهربانی عشق و محبتی که به دیگران نثار میکند.

[ بدون نام ] 18 مرداد 1390 ساعت 02:05 ق.ظ


از ارتفاع خدا سقوط کرده بودم
از ارتفاع خدا !
بی آنکه سیبی
وسوسه ی دهانم را چشیده باشد .
من روزه ی نان گندم گرفته ام
و از ترس شباهت به آدم
روی دو پا راه نمی روم
فقط گاهی ،
با صدای نی لبکی
که از آسمان هفتم نواخته می شود
آرام می رقصم .
با احتیاط آنکه
شبیه حوا نشوم .
گفتند : خدا در توست
اما اینجا هیچ نردبانی پیدا نمی شود
که به ارتفاع من برسد .
گفتند : تو خاکی
ایستادم برابر باد

[ بدون نام ] 18 مرداد 1390 ساعت 02:10 ق.ظ

در برابر هر زن توانایی که خسته از صفتِ ضعیف است، مرد ضعیفی وجود دارد که از قدرت کاذب رنج می برد.

در برابر هر زنی که خسته از صفتِ کاذب حماقت است، مردی وجود دارد که از پوشیدن نقاب عاقل نمایی رنج می برد.

در برابر هر زنی که خسته از برچسب احساساتی بودن است، مردی وجود دارد که از حق گریه کردن و حساس بودن محروم است.

در برابر هر زنی که از آنکه به عنوان یک شیء جنسی قلمداد شود دلگیر است، مردی وجود دارد که نگران توان جنسی خود است.

در برابر هر زنی که از دستمزدی که شایستگی اش را دارد محروم است، مردی وجود دارد که مسئولیت اقتصادی انسان دیگری را بالا اجبار به دوش می کشد.

در برابر هر زنی که برای آزادی اش قدم بر می دارد ، مردی وجود دارد که راه آزادی را باز می یابد.


نژاد بشر، پرنده ای است با دو بال ، یک بال مونث و یک بال مذکر، تنها اگر دو بال به طور مساوی رشد کنند نژاد بشر می تواند پرواز کند.

علت وجود زن ، علت وجود بشر است
.

[ بدون نام ] 18 مرداد 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

ماه من غصه چرا

آسمان را بنگر که هنوز
بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست
......گرم و آبی و پر از مهر، به ما می‌خندد!

یا زمینی را که دلش از سردی شب‌های خزان
نه شکست و نه گرفت!
بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار، دشتی از یاس سپید
زیر پاهامان ریخت،
تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست!

ماه من، غصه چرا
تو مرا داری و من هر شب و روز
آرزویم همه خوشبختی توست!

ماه من
دل به غم دادن و از یأس سخن گفتن‌ها
کار آنهایی نیست، که خدا را دارند

ماه من
غم و اندوه، اگر هم روزی، مثل باران بارید
یا دل شیشه‌ایت
از لب پنجره ی عشق، زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن
و بگو با دل خود
که خدا هست، خدا هست هنوز!

او همانی ست که در تارترین لحظه ی شب
راه نورانی امید نشانم می داد ...

او همانی ست که هر لحظه دلش می‌خواهد
همه ی زندگیم، غرق شادی باشد...

ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد!
معنی خوشبختی
بودن اندوه است

این همه غصه و غم
این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه
میوه ی یک باغ اند
همه را با هم و با عشق بچین

ولی از یاد مبر:
پشت هر کوه بلند
سبزه‌زاری ست پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می‌خواند
که خدا هست، خدا هست هنوز...

Aphrodite 18 مرداد 1390 ساعت 02:45 ق.ظ

سلامتیه اون صبحی که
وقتی بیدار میشی،به جای اینکه یادشو بغل کرده باشی
خودشو بغل کرده باشی!!!!

دخترک موفرفری! 19 مرداد 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

خیلی خیلی.....؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد