رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

425

توی این سایت حرم امام رضا رو از چند جهت زنده نشون میده، خیلی وقته که میخوام برم ولی نمیشه.

 

 

پاسبان حرم دل شده‌ام شب همه شب

 تا در این پرده جز اندیشه او نگذارم

 دیده بخت به افسانه او شد در خواب 

 کو نسیمی ز عنایت که کند بیدارم

 یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن 

 ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند

 ای آفتاب آهسته نه پا در حریم یار من 

 ترسم صدای پای تو خواب است و بیدارش کند    ( + )

 

 

- گفتم یه شعری بذارم که معنی زمینی نداشته باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
Aphrodite 20 خرداد 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

اتفاقا یک ماه پیش حرم بودمو واسه ات دعا کردم و به نیابت از تو نماز زیارت خوندم.انشاالله قسمت خودت بشه.

ممنون، ولی شما؟
واقعا اینکارو کردی؟

دخترک موفرفری! 21 خرداد 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

بر خلاف خیلیا من اصلا شجریان دوس ندارم!

من سعی میکنم هیچوقت کلا یه چیزی رو رد نکنم یا اینکه دوست داشته باشم.

دخترک موفرفری! 26 خرداد 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

روزت مبارک رفیق...

اِ مرسی، ممنون رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد