رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

415

" خوب اونیه که آخرش خوب باشه "  اینو توی فیلم شنیدم،معرکه بود.

نظرات 9 + ارسال نظر
MisspInk 7 اردیبهشت 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

کلا خوب چیز خوبیه

حرف خوبی زده

ب 9 اردیبهشت 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

خوب مثل علی
مثل همه هستی

خوب مثل ...

دخترک موفرفری! 16 اردیبهشت 1390 ساعت 01:28 ق.ظ

کجا رفتی؟!
من عادت کردم که با همه ی خستگیام هرشب بیامو به این متروکه سربزنم...

مریم 18 اردیبهشت 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com/

کجاااااااااااااا
ادرس جدید پلیز

باکتری بهداشتی 23 اردیبهشت 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.alyosha.blogfa.com

تراژدی اینه که چیزی که می خوای به آخرش نرسه

دخترک موفرفری! 30 اردیبهشت 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

خداوندا مرا دریاب که دیگر رو به پایانم

تمام تن شدم زخمی ز تیغ هم قطارانم

خداوندا نجاتم ده از این تکرارِ تکراری

از این بیداد دشمن را بجای دوست پـنداری

هیچ با من نیست در این ویرانه ی دنیا

در این نامردی ایام ، در این غمخانه ی دنیا

هیچ با من نیست در این آغازِ بی پایان

ز راه مرگ هم برگشتم ، که مردن هم نبود آسان

همانهایی که می گفتند همیشه یار من هستند

به هنگام نیاز افسوس به رویم دیده بر بستندو........

مرسی.

اصم 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://varesh69.blogfa.com

ازت خوشم اومده چون یکی صادقانه گفت جسم زن رو با همه نگاهش دوست داره

گردآفرین 1 خرداد 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام خوبی کجایی

دخترک موفرفری! 4 خرداد 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

بنویس رفیق...
دلم تنگه....دلم خیلی تنگه...

نوشته های من به درد هیچکس نمیخوره، اینجارو نخونی راحت تری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد