رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

414

حتما لازم نیست یه مشکل بزرگ وجود داشته باشه، خیلی ها مقابله با مشکلات کوچیک رو هم بلد نیستن.

نظرات 4 + ارسال نظر
گمنام 5 اردیبهشت 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

نه تو می مانی و نه من
و نه آنکس که نبود...

من یه زمانی ازین جنس مطلب های شما زیاد می نوشتم اما الان که نگاش می کنم بقول شما فکر می کنم واقعا مسخره هستن
اگر یادم نره براتون میفرستم...
شاد باشید
راستی ایمیل بزنید بهم تا بتونم بفرستم.
من اگر دل به تو دادم تو ز من دل بردی
گر گناه ست محبت تو گنهکارتری!

MisspInk 5 اردیبهشت 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

این قدر جلوی مشکلات بزرگ وایسادم که حل کردن مشکلای کوچیک و بلد نیستم....

چند تا مشکل کوچیک میشه یه مشکل بزرگ.

MisspInk 7 اردیبهشت 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

ولی حل کردن چتد تا مشکل کوچیک دونه دونه راحت تر از حل کردن یه مشکل بزرگ هستش!
البته فکر می کنم...

MisspInk 26 اردیبهشت 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

چه قدر بد که تا یه مدت نیستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد