رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

358

نمی دونم شوی چه سالی بود فکر کنم 78 اینا بود. معین ترانه "بهانه" رو داشت می خوند. به محض اینکه یه خرده آهنگ پخش شد سریع زدم جلو. اون موقع ها اصلا از این نوع آهنگها خوشم نمی یومد یعنی یه جورایی متنفر بودم فقط شاد و شاد گوش میدادم. ولی زمونه اینطوری نموند، من بزرگ ُ بزرگ ُ بزرگتر شدم و فهمیدم که معین اون موقع چی خونده بودو تونستم معنی این چیزا رو بفهمم. یه چیزی که قبلا ازش متنفر بودم، ولی حالا عاشق اینطور آهنگهام و حوصله اون شاد هاشو اصلا ندارم. وقتی که بزرگ می شیم معنی خیلی از چیزا برامون عوض میشه و ما تغییر می کنیم ، تغییر.



دانلود آهنگ بهانه -  معین

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما 24 دی 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام دوست عزیز
آری گاهی دل بهانه می گیرد...

دخترک موفرفری! 24 دی 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

آهنگ "یادگاری" از سیاووش سهراب رو بهت پیشنهاد مید که گوش کنی..
و تمام آهنگهای احسان خواجه امیری رو..من خیلی بهش ارادت دارم!خیلی..همیشه دوست داشتم روزی برس که بتونم بهش ترانه بدم و بخونه...

خواجه امیری بعضی آهنگاشو واقعا دوست دارم
اون اهنگی که گفتی رو حتما پیدا می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد