رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

357

می خوام چند کلمه حرف نامربوط و تفریبا بی ادبانه بزنم، هر کی حوصله داره توی ادامه مطلب گذاشتمش.



.


فکر کنم لباس یه زن می تونه یه عامل جذب خیلی مهم باشه یعنی یه لباس قشنگ می تونه همه چیزو خیلی زیباتر کنه. چند تا از لباس هایی که خوشم می یومدو اینجا می ذارم. البته این عکسها رو با کلی زحمت و دردسر از اینترنت پیدا کردم و بعضی هاش اونی که می خواستم نشده لزوما رنگهای لباسها هم همونی نیستن که می خواستم. چون اسم این لباسها رو نمی دونستم کلی طول کشید تا پیداشون کنم اگه کسی میدونه بهم بگه حتما.

اولیش یه نوع لباس هست با یه نوع یقه خاص که من دقیقا اون حالتی که می خواستم رو پیدا نکردم ولی یه چیزی توی این مایه هاست ( 1    ، ) این پیراهن با یه شلوار راحت تیره( منظورم اینه که لی و جین نباشه ) میتونه خیلی قشنگ باشه.

بعدیش هم این نوع لباسه (عکس 1) که به نظر من فقط و فقط باید با شلوار لی پوشیدش.

بعضی لباسهای رنگارنگ و متفاوت هم میتونه خیلی برازنده یه خانم باشه و خیلی زیبا باشه. مثل این دو تا ( 1 ، 2 ) البته رنگها نباید خیلی شلوغ و درشت باشه همین ترکیب و حجمی که گذاشتم فکر می کنم کافی باشه.

هیچوقت از شلوارهایی که به پای یه زن می چسبه مخصوصا ساق پاش اصلا خوشم نیومده. به هیچ وجه شلوار نباید چسبان باشه طوریکه کل حالت پا رو نشون بده. بالا تنه شلوار می تونه یه خرده تنگتر باشه ولی پایین باید کاملا گشاد و راسته باشه .

 

کلا این قسمت رو خلاصه می کنم و خیلی از چیزایی که میخواستم بگم رو نمیگم. گاهی اوقات  دورو برت رو که نگاه می کنی یه کسایی رو می بینی که میخوای همون موقع باهاشون س.ک .س کنی. این خیلی به حالت روحیت بستگی داره . بعضی مواقع هم یه انرژی عجیبی توی وجودت هست که احساس قدرت میکنی. این قدرت رو می تونی توی وجودت حتی توی دستات حس کنی. حالا من کاری به ایناش ندارم و ازش نمیخوام بگم. من همیشه دلم می خواست با آناهیتا نعمتی (1 ، 2 ، 3 ) بخوابم. فکر کنم این یکی از جذاب ترین قیافه هایی که یه زن سی و چند ساله می تونه داشته باشه. نمی دونم چرا ولی طبق یه احساس درونی همیشه بزرگتر از خودم خیلی برام جذاب بودن حتی از دخترهای هم سن و سال خودم هم بیشتر. مگان فاکس ( ، 2 ، 3 ) هم همیشه برام جذاب بوده ...

فقط زیبایی کافی نیست. جذابیت خیلی مهم تره. ممکنه کسی از لحاظ زیبایی شناسی خیلی هم قشنگ نباشه ولی صورت با مزه و جذابی داشته باشه. این سه تا فاکتور یعنی زیبایی و جذابیت و یه هیکل مناسب باید حالت تعادل داشته باشن...

کلی حرف موند ، پس اینا و خیلی چیزای دیگه.

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک موفرفری! 24 دی 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

خواندمت....فقط همین!
به اون مدل یقه هم میگن "قایقی".
خوبه جایی باشه که آدم گاهی بتونه افکارش رو بگه بدون اینکه کسی بشناسدش یا کسی درموردش فکری بکنه...خیلی خوبه.
با قسمت شلوار هم کاملا باهات موافقم..

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد