رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

355

احساس می کنم یه مرحله از زندگیم تموم شد و دارم وارد یه مرحله جدید میشم. این همون جایی که همیشه تصورم از 25 ساله شدن بود. ولی حالا که 25 تموم شده(تولدم خیلی وقت پیش بودا، دارم کلی میگم) و وارد 26 شدم  همه چیز فرق کرده. به عقب که برمیگردم می بینم چه روزای سختی رو گذروندم. روزهای خیلی سخت و سراسر از تنهایی. الان دیگه تقریبا خیلی چیزا تغییر کرده تقریبا همه چیز عوض شده. پیش بینی می کنم روزهای خوبی منتظر من هستن ولی به همون نسبت هم روزهای سختی در راه هستن. به اتفاقات این چند ماهه که فکر می کنم از نظر دوستام خونواده آشناها و همه کسایی که می شناسم همه چیز معمولی و عادی داره طی میشه و در جریانه ، ولی خودم که می بینم ...

 


- " روزای روشن خداحافظ "

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک موفرفری! 23 دی 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

به نظر من هم 25 سالگی یه سن خاصه و شروع 26 سالگی میتونه خیلی خوب باشه...من 26 سالگیمو دوس دارم رفیق...با اینکه فقط چند روزه 26 ساله شدم!

پس دی ماهی هستی ، تولدت مبارک. نمی دونستیم رفیق حالا که گفتی بازم تبریک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد