رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

338

من به آینده به آیندگان ، من به فردای خودم بدهکارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
موفرفری! 3 دی 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

نمیدونم چرا،ولی حس میکنم سالهاست میشناسمتون...!

:)

اما سکوت زیادی هم نمی دونم چرا خوب نیست!
همش از این می گیم که اگر بیشتر ساکت باشیم چیزای بیشتر گیرمون میاد و گاهی یادمون می ره اگر همیشه ساکت باشیم چقدر چیزایی را از دست می دیم

موفرفری! 4 دی 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست!
دارم هوای گریه خدایا بهانه ای!!
زنده یاد ”قیصر امین پور”

خیلی فوق العاده بود.

آیرون 4 دی 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://girl-ironi.blogfa.com

سلام من از بلوگفا اومدم امیدوارم خوب باشید کریسمس مبارک راستی بابانوئل نیومده اینطرفا ؟ نیستش هرچی دنبالش میگردم ! نمیدونم کادوها هم ...بندی شده !!! یا بهش .... تعلق گرفته ؟ یا نه ! شوخی کردم. خدانگهدار

مینا 4 دی 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

چه جمله ی قشنگی ...

گردآفرین 8 دی 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد