رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

334

امشب یه چیزی رو از دست دادم.

نظرات 2 + ارسال نظر
موفرفری! 1 دی 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم؟
تا با یه دریا تو خودم خاموش ِ خاموشت کنم؟
چن سال از امشب بگذره با من یکی همخونه شه؟
احساس امروزم به تو ، تنها یه شب واروونه شه
تنهاییامو بعد ازین،با قلب ِ کی قسمت کنم؟
واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم...؟!

دختر نارنج و ترنج 2 دی 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

با این که خودم وقتی گریه می کنم که تموم دنیا برام تموم شده اما به نظرم گریه خیلی وقت ها لازمه که آدم فقط نترکه..
علی از من کمکی برمیاد؟
اینو از صمیم قلب می گم.. مثل یه دوست می تونی روی من حساب کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد