رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

329

امشب دلم هی یه چیزی میخواد بخورم که خودمم نمی دونم چیه، فقط شبیه ترین چیزی که تونستم بفهمم سالاد با کلی سس بوده.

نظرات 3 + ارسال نظر
یکی مثل دخترک! 24 آذر 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

ولی من امشب فقط دلم میخواد یکی بهم اسمس بده!
یکی که حتی نمیدونم کیه...!

در خدمت باشیم ما :دی

یکی مثل دخترک! 24 آذر 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

به یاد ِ هم بودن بهترین ارمغانیست که نیازی به با هم بودن ندارد..

موافقم
ممنون بابت این جمله قشنگ .

ای جاااانم....
می دونستی من سالادام خیلی مشهوره؟!
پاشو بیا این وری مهمونت کنم به یه سالاد پر از سس اگه هنوز هم اشتهات رو داری...

وااااای من همیشه خدا جا واسه خوردن سالاد دارم.اصلا واسه سالاد پر از سس می میرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد