رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

322

فیلم EasyA(2010) کلا فیلم مسخره ایه. ولی یه جاش هست خیلی خوشم اومد. شخصیت اصلی داره در مورد یه فیلم صحبت میکنه ، میگه:

دلم میخواد یکی از اینکه منو به دست آوورده اینجوری مشتش رو هوا کنه.

 

عکس


نظرات 5 + ارسال نظر
ب 13 آذر 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

یکی این حس و نسبت به من الان داره

عااااااااااااااااااااااااااالیه

گردآفرین 14 آذر 1389 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام آره اعدام شهلا خیلی اذیتم کرده هنوز نمی تونم باور کنم که اینقدر راحت یک نفر اعدام بشه وعامل اصلی راست راست راه بره و احساس قربانی شدن کنه خیلی کار وحشتناکی بود

گردآفرین 15 آذر 1389 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام یه سر بزن شاید بتونی حدس بزنی چه خبره

گردآفرین 15 آذر 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

تولدم مبارک

دختر نارنج و ترنج 17 آذر 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علی عزیزم
خوبی؟
چه جالب بود این جمله... فکر کنم این حس رو همه مون کمابیش داریم... درست نمی گم؟؟؟؟

آره فکر میکنم همه داشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد