رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

فرض کنید سیاسی

وردپرس جای کثیفیه. هر وقت وارد پیشخوان میشی نصف بیشتر مطالب، موضوعات تکراری هستن که مربوط میشه به سیاهی و بدبختی اکثرا ساختگی. من که کاملا مطمئن شدم لیست وبلاگهای بروز شده ای که هر لحظه میده کاملا الکیه چون امکان نداره که توش یه سری مطالب تکراری در مورد موضوعات تکراری سیاسی نباشه. دیگه فوق فوقش خلاصه میشه به عکسهای چند تا خواننده و بازیگر هالیوودی که به طرز عجیبی همیشه یه پای ثابته وردپرسه. خلاصه می کنم چون خیلی حوصله این حرفا رو ندارم ، ما جهان سومی هستیم ما رو اینجوری بار آوردن که جهان سومی باشیم. حتی سیاست ما هم جهان سومی هستش. هنوز معنی دموکراسی و کار حزبی و سیاسی رو یاد نگرفتیم. از نظر ما کار سیاسی یعنی اینکه به هم دیگه بد و بیراه بگیم و چون اون یکی اون طرفیه پس باهاش دشمن خونی باشیم. منظورم جریان خاصی نیست من همه رو میگم.همه همین جوری هستن همه یاد گرفتن فقط همدیگه رو متحم کنن. توی وردپرس همه دوست دارن امریکا به ایران حمله کنه یا اینکه ایران یه کشور آفریقایی عقب مونده باشه چون فکر می کنن این یعنی کار سیاسی کردن. اونجا همیشه صحبت از بدبختی و گرفتاریه حتی یه دونه مطلب مثبت و امیدوار کننده هم نیست چون سیاست ما به معنای واقعی جهان سومیه ، هر کس هم که بیشتر حرفای مسخره و تندرو بزنه محبوب تره . کلا وردپرس جای کثیفیه من که دیگه حالم از این همه مطالب تکراری و سیاه به هم خورده .

نظرات 2 + ارسال نظر
لیوسا 27 مهر 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

خوب سر نزن به ورد پرس.وبلاگای به روز بلگ اسکای میهن بلاگ و...از اینا دیگه سر بزن.

دانشمند ، من اونجا وبلاگ دارم .

پاپوش 27 مهر 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://papush.blogfa.com

پس خدا رو شکر من شیفت نکردم به وردپرس.. ضمن اینکه راستش رو بخوای خیلی هم تو بلاگفا دور نمی زنم.. احتمالا خیلی نباید با وردپرس تفاوت داشته باشه..
وقتی آدم کلافه اس همه چی رو اعصابشه !! می بینی؟! و البته مگه می شه که کلافه نشد!!! دیگه چقدر؟!!!

وردپرس و بلاگفا دقیقا عین هم هستن. فرقشون در موضوعاته وگرنه از لحاظ تکراری بودن دقیقا همون سیاست رو دنبال می کنن.
بلاگفا یه سری وبلاگهای الکی عاشقانه با هزار تا کد جاوای مسخره ، وردپرس هم اینجور.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد