رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

268

وقتی می تونم اینقدر ناراحتت کنم پس معنیش اینه که می تونم از ته دل هم خوشحالت کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر
زائر69 8 مهر 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

همه چی ارومه همه چی تامینه این چقدر خوبه که قیمتا پایینه

همه چی ارومه مسؤلا خوابیدن شک نداری دیگه تو به اوضاع من

همه چی ارومه من چقدر خوشحالم صد تومن تو جیبم به خودم میبالم

تو داری میری از چشات معلومه من فقط بیکارم همه چی ارومه

بگو این ارامش تا ابد پا بر جاست بگو از یارانه این تورم بیجاست

همه چی ارومه...


با یک پست جدید با عنوان یک فیلم عاشقی به سه روایت بروزم .
منتظر حضور گرم و نظر پرمهرت هستم.

پاپوش 9 مهر 1389 ساعت 07:12 ق.ظ

بعله.. میشه گفت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد