رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

267

یکی از کارهایی که همیشه دلم می خواست انجام بدم این بود که هر سه قسمت فیلم "ماتریکس" رو یه بار دیگه بشینم و نگاه کنم. مخصوصا قسمت اولش که اون موقعها که دبیرستانی بودم برای اولین بار دیده بودم برام عین یه رویای شیرین بود . یادمه اون موقع همه چیز

 The Matrix (1999)   برام ایده آل و آرمانی بود. همین چند شب پیش به آرزوم رسیدم و دوباره همه قسمتهاشو دیدم. حالا همین الانشم دلم می خواد بازم قسمت اول ماتریکس رو ببینم.

- این عکسو دیشب همینجوری اتفاقی گرفتم وقتی دیدمش خوشم اومد ازش.

نظرات 2 + ارسال نظر
ب 1 مهر 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
خوبی؟
ممنونم
این عکس دوستدختره دیگه ..واه واه...اوه هیچی
ای دی اس ال ندارم نمی تونم کانکت شم

پاپوش 2 مهر 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

بنده هم ۳ قسمت God Fatherرو دلم می خواست دوباره ببینم که با خودمم اوردمشون ولی نه کامپیوترم بازش می کنه نه DVDم!!!!
عکس قشنگی بود..

منم عاشق این فیلمم ، هر سه قسمتش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد