رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

266

آهنگ سریال "قهوه تلخ"  (با صدای خیلی خاص و قشنگ مهران مدیری) یه جا هست که میگه


" ای روشنی صبح به مشرق برگرد

ای ظلمت شب با من بیچاره بساز "


من خیلی این تیکه شعرو دوست دارم. حالا اون قضیه شب و مهتاب و حبیب به کنار  ، از یه طرف روشنی صبح رو نمی خواد و آرزو می کنه که خورشید به همونجایی که طلوع کرده برگرده از طرف دیگه هم با آه و ناله از شب میخواد که زیاد بهش سخت نگیره و باهاش مدارا کنه. این می تونه یه معنی خیلی خاص بده ، من فوق العاده عاشق این بیتم .  این آهنگو چندین و چند بار می ذارم گوش میدم فقط برای همین بیت .

نظرات 1 + ارسال نظر
پاپوش 2 مهر 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://papush.blogfa.com

خوش باشی.. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد