رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

257

بچه های همسایه چقدر خوشحال و آزاد بلند دست می زننو داد می زنن "عید فطر مبارک" . طوری خوشحالی می کنن که انگار تموم دنیا رو به اینا دادن که حالا مثلا یه روز تعطیل باشه مگه چی میشه چه فرقی می کنه . شاید فقط به خاطر اینه که اسمش عیده. خیلی وقته دلم یه همچین شادی بچه گونه رو می خواد که داد بزنم و بدون هیچ دلیل و بدون هیچ نگرانی واسه خودم شادی کنم و همه چیزو فراموش کنم . این چند روزه منتظر یه خبر هستم . خیلی نگرانم و تموم لحظاتم پر شده از استرس. نمی دونم چه اتفاقی افتاده فقط امیدوارم خبر بدی بهم ندن چون من اصلا دیگه طاقتشو ندارم دیگه نمی تونم .

حالا بگذریم ، به قول بچه های شاد همسایه  عید فطر همه مبارک .

نظرات 1 + ارسال نظر
پاپوش 20 شهریور 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

عید تو هم مبارک.. مطمئن باش هر تعطیلی دیگه ای هم که بود همینقدر شاد می شدن! حالا فصل مدرسه ها بذار بیاد! ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد