رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

239

راستشو بخواین این چند روز بیشتر از هر لحظه دیگه ای دلم می خواست یه هم صحبت قدیمی و صمیمی داشتم و باهاش حرف می زدم. تا حالا هیچوقت اینقدر احساس تنهایی نکرده بودم.

نظرات 4 + ارسال نظر
پسری از برج حوت 3 خرداد 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

exactly like me !!!

ب 4 خرداد 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

چقدر خوب که تا حالا این عمق احساس را تجربه نکردی ...چقدر خوب ...این احساس هر روز ما است

اگه دعای من به جایی برسه برات بهترینها رو آرزو می کنم ، دوست عزیزم.

ب 6 خرداد 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

عکست کو این بغل بود

ب 9 خرداد 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

موافقم -گاهی محافظه کاری شرط عقل است -ما که میومدیم اول میدیدیم بعدنا شاهدا می خوندیم ....هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد