رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

220

با اینکه من از هوای بارانی اصلا خوشم نمیاد ولی توی بارون جنگل خیلی قشنگ میشه.این عکسها رو دیروز گرفتم، هوای بهاری یه حس شادابی عجیبی به آدم میداد. حالا قراره  تا هفته بعد برم یه منطقه بکر و قشنگ که من خیلی اونجا رو دوست دارم و یه جورایی عاشق اونجام. راهش یه خرده طولانی و پر پیچ و خمه ولی در اولین فرصت میرم و عکسهای اونجا رو هم می ذارم. با اینکه من دیروز جنگل  بودم و خودِ واقعیش رو دیدم الان که این عکسها رو می بینم کلی لذت می برم. نمی دونم چون شاید عکاسی رو خیلی دوست دارم و عکسهام برام مثل یه دنیای دیگه می مونه.  شما هم با دیدن این عکسها لذت می برین؟

حیف که یه دوربین حرفه ای و گرون قیمت ندارم.

 

عکس 1

عکس2

عکس3

عکس4

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://open-eyes.blogsky.com

وای!!!!!!!!!
اینارو خودت گرفتی؟؟؟

چقدر زیبان!!!

خوشبحالت!منم دلم میخواست با کسی که دوسش دارم اونجا باشم...
هردو عاشق بارونیم!

Fatemeh 10 اردیبهشت 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://fmontazeri.blogspot.com

دلم جنگل میخواد
با اینکه عید اومدیم شمال ولی فقط کنار دریا رفتیم، من هی گفتم بریم جنگل، گفتن دو روز اومدیم مسافرت بذار بخوابیم!!!


عکس هایی که گرفتین قشنگ بودن

پرستو 10 اردیبهشت 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
خیلی عکسای قشنگی بود
راستی به یکی از همشهریاتون بدهکار شدم
چقد آمای خوبین واقعا

جریان چی بود؟ تعریف کن.

[ بدون نام ] 10 اردیبهشت 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

با همین دوربین هم خوبه -مهم حسی که با دیدنش تازه می شه -هیچ وقت نبودی اونجا و ولی می دونی چه حسیه .............این خیلی عالیه

پاپوش 10 اردیبهشت 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://papush.blogfa.com

فوق العاده بودن.. جنگل توی بهار بوی بهشت رو میده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد