رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

205

ازدواج ، رابطه جنسی ، عشق و عاشقی ، دوستی با جنس مخالف و حالا هر چه که اسمش را می گذارید و هر چه که به اینها ربط دارند چه در قالب انسانی و چه حیوانی نشان از نوعی ضعف هستند. یعنی شما موجودی ضعیف هستید و ضعفی در وجود شماست که قادر نیستید تنها باشید. اینها همه اش نشانی از نوعی نیاز است و اینکه شما باید همیشه وابسته باشید. وابسته به شخصی دیگر چون به تنهایی قادر نیستید گاهی اوقات فکر کنید مشکلات را حل کنید و شاید هم نتوانید زندگی کنید. اگر بخواهید کلا از دستش خلاص شوید احتمالا تبدیل به فردی افسرده می شوید و اگر هم به پیریتان فکر کنید مسئله حادتر میشود (وگرنه خودم اولین نفر بودم) به هر حال چون نیاز دارید به سراغش می روید پس نباید تقدسی در آن باشد. این ضعف و نیاز بزرگترین شکست هایتان را برایتان رقم میزند و شما در هر صورت هیچ راهی ندارید چون همیشه وابسته و نیازمند هستید.

 

- هر لحظه ای که می گذره نوید استرس و اضطراب رو میدن. یه تناقض هایی توی ذهنمه که باعث میشه در یه لحظه همه چیز تغییر کنه و هیچوقت ثابت نباشه. شاید به همون اندازه ای که عاشق کسی باشیم به همون اندازه هم ازش متنفر باشیم .

نظرات 3 + ارسال نظر
ب 20 فروردین 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

همه چیز ممکنه حتی کشتن اونی که بینهایت دوستش داری ممکنه ...

مریم 23 فروردین 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://maryamgoli.blogsky.com

شاید به همون اندازه ای که عاشق کسی باشیم به همون اندازه هم ازش متنفر باشیم .
:این کاملا درسته

حسام 23 فروردین 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.chetboy.blogfa.com

به نظر من بیشتر از هر چیزی خود خواهیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد