رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

197

شب ها وقتی می خوام بخوابم انگار دارم یه چیز باارزشی رو از دست میدم. نگرانم و یه جور استرس عجیب دارم که نمیذاره زود بخوابم. اگه صبح کاری نداشتم عین قبلا شبها بیدار می موندم. شب بیدار بودن به من آرامش میده و احساس می کنم اینجوری خیلی راحت ترم. فقط از لحظه ای که داره صبح میشه و داره کم کم هوا روشن میشه خیلی بدم میاد. یه جورایی منو یاد روزهای اضطراب آور میندازه.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

زن 13 فروردین 1389 ساعت 11:18 ب.ظ http://zannevesht.wordpress.com/

نگران نباش دوباره فردا شب خواهد رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد