رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

189

حدود دو ساعت دیگه سال تحویل میشه و من نشستم دارم این چند قسمتی که از فصل آخر لاست رو دانلود کردم می بینم و به شدت با ایـــن پســت موافقم . البته باید بگم الان یه حس خیلی خوب دارم و احساس می کنم فرداها برام امیدوار کننده ست و  انگار به آینده های روشن امیدوارم.

بازم امسال خوب بود یعنی در کل سال نسبتا خوبی بود. بهترین اتفاقشم همین قضیه سربازیم بود که خدارو شکر به خیر و خوشی شروع شد ،  اصلا و ابدا به هیچ وجه فکرشو نمی کردم که کارا اینقدر خوب جور بشه. شما که زیاد در جریان نیستین ولی هر طوری هم که فکرشو بکنین فقط و فقط لطف خدا بود و دیگر هیچ. اون لحظه ای که فهمیدم ، از خوشحالی گیج بودم و وقتی به مامان زنگ زدم از پشت تلفن داشت گریه می کرد. از بدیهاشم بگم ، یادمه پارسال عید موقع سال تحویل با یه حال مزخرف و یه اعصاب داغون سال رو تحویل کردم و می تونم بگم بدترین حس رو داشتم . حالا حرف برای گفتن از خوبی ها و بدی ها خیلی زیاده ولی این فعلا تا همین جا. اگه فرصت شد بازم در مورد سال 88 می نویسم . اینجوری که من دارم حساب می کنم به امید خدا قراره سال جدید اتفاقهای خیلی خوبی برای خودم و خانواده ام بیفته ، امیدوارم که همینطور بشه ، و دعا می کنم  واسه همه هم سال خوبی باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوسن 1 فروردین 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال

این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد