رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

184


...  شب ها اعصابمو می ریزه بهم ولی روزها بهم آرامش میده و باعث میشه عین یه بچه آروم بخوابم . البته دیگه در هر صورت مجبورم .

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دوست 21 اسفند 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

اصلا بهتون نمی خوره که برین سربازی!!!!!!!!!!!!!!

زن 21 اسفند 1388 ساعت 09:33 ق.ظ http://manzan.blogfa.com/

کی اون وقت؟

دخترک 21 اسفند 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

من بر عکسم !

گردآفرین 22 اسفند 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام خوبی خوب باید یه برنامه ریزی دقیق کنی راستش من تازگیها رفتم تو یه کاری که باعث شده هم برنامه ریزی بهتری کنم هم یه درآمدی داشته باشم جالبه سرگرمی خوبیه راستش از یکنواختی خیلی بهتره

مانده بر راه 23 اسفند 1388 ساعت 12:28 ب.ظ

چه حرفیه شب یعنی آرامش

دقیقا برعکس ، واسه من اینجوری نیست. شب واسه من آرامش نداره ، نمی دونم چرا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد