رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

112

اندر حکایت بی عقلی های مردمان این سرزمین خصوصا خودم همین بس که : اون موقع ها که کلیپ  "بی خیال"  تازه در اومده بود اون دو سه باری هم که دیدم فقط واسه این دختره بود وگرنه اصلا از افشین خوشم نمی یومد .


عکس

دیگه خودتون اون بی شعور چندش آور رو که می گن ظاهرا داداش افشینه از عکس حذف کنین   :دی 

حالا خودمونیم خیلی خوشگلا   (اون بالا جمله اولی یادتون نره  :دی)

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو 14 آذر 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

منم عین شمام از افشین خوشم نمیاد
اما خداییش اون دختره خوشگل نیستا
سفر بودم یه مدتی خوشحالم که دوباره میام اینجا و پستاتونو میخونم

شاید عکسش بد شده ولی تو کلیپ خیلی جذاب هستا .
شایدم حق با شما باشه ، من توهم زده باشم .

ب 14 آذر 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

چه جالب هیچ کدوم را نمیشناسم-برام دنیای بیگانه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد