رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

95

چند وقتیه یهو هوس غذاهای مختلف می کنم بعضی هاشو می تونم فورا گیر بیارمو بخورم مثل چیپس فلفلی یا شکلات کاکائو ، بعضی غذاها هم که کلی وقت می خواد واسه درست کردن منم که بلد نیستم ، ولی اونایی که گیر میارم اصلا اون انتظاری که داشتمو برآورده نمی کنه و همچنان یه عطش باقی می مونه انگار بازم همون غذا رو هوس می کنم .


نظرات 3 + ارسال نظر
پاپوش 21 مهر 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://papush.blogfa.com

واااای. درست مثل من!! تازه مکافات اینجاست که بعضی وقتا یه چیزی دلم می خواد که نمی دونم چیه!! شاید بیشتر از ده بار برم تو یخچال و کابینت ها سرک بکشم ولی گمشده ام رو پیدا نکنم!!!!

یه نقطه‌ای 21 مهر 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

برو کلاس آشپزی .

پرستو 21 مهر 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

من فکر میکردم فقط خانوما اینجورین
حالا یه سونو بدین ضرر ندارها

مامان هم چند وقت پیش همینو بهم گفت بعدشم کلی خندید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد