رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

84

ﺑﻴﺴﺘﻮن ﺑﺮ ﺳﺮ راه اﺳﺖ ﻣﺒﺎد از ﺷﻴﺮﻳﻦ

ﺧﺒﺮی ﮔﻔﺘﻪ و ﻏﻤـــﮕﻴﻦ دل ﻓﺮﻫﺎد ﻛﻨﻴﺪ

نظرات 5 + ارسال نظر


سلام وبلاگ واقعا قشنگ وپرمحتوی داری به وبلاگ من هم سر بزن تا باهم بیشتر همکاری کنیم تازه مطلب جدیدی زدم خیلی قشنگ همش 5 دقیقه وقت بزاری بخونی مطمئن می شی راست میگم یا نه چون اعتقاد دارم فرصت ها آدمها رو خیلی آرام صدا می کنند پس این فرصت از دست ندی ببین تا مطمئن بشی فرصت یا نه

chakavak 27 شهریور 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://lark12.blogspot.com

داداش زیر سیکل حرف بزن

ب 28 شهریور 1388 ساعت 06:14 ق.ظ

آره جدا جالب نوشتی --شیطونه می گه بردار بزار تو بلاگ خودت زیرشم بنویس از علی متروک نیست -هه هه --ایش خوب اون قالب و گذاشتم که جلف باشه -می خواهم از این دختر جلفا باشم -دیدی دختر خوبی شدم ییهو همه چیز و عوض کردم

پاپوش 28 شهریور 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://papush.blogfa.com

البته گفتند که: بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد.. پس نگران فرهاد نباید بود.. انگیزه اونیه که تو دل فرهاده..

[ بدون نام ] 29 شهریور 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

پیر مرد قرار بود متروک شده را با آن نوشته ای که برای من نوشتی آپ کنی -چیته ؟ دچار سکوت مزمن در ذهن بی قراری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد