رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

76

دو، سه تار از موهای جلوی گوش چپم سفید شده طوری که اگه کسی از نزدیک ببینه معلوم میشه . البته من بدم نمیاد موهای دور گوشم جو گندمی بشه یا حتی سفید بشه تازه خیلی هم حال می کنم ولی مثلا تا چند سال دیگه کچل بشم اون یه خرده مویی هم که می مونه سفید باشه  ، اون وقت چه شکلی میشم ؟!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ب 22 شهریور 1388 ساعت 10:39 ب.ظ

من کلی موی سفید دارم -خیلی هم دوستشون دارم -ولی می دونم کچل نمیشم -خوشل خوشلا می شم اگه همه موهام سفید بشه

سنجابک 22 شهریور 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

این همه رنگ مو رو که بیخودی نمی سازن! D:
ولی کچل شدن یه کم جبرانش سخت تره. اینه که لطفا سعی کنید کچل نشید یه کسی که 25 سالشه باید مواظب کچل شدنش باشه خوب! ولی نگران نباش جوون اونهایی که دوستت داشتند با مو یا بی مو باز دوستت دارن.

یه نقطه‌ای 23 شهریور 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

به نظر من مردا وقتی سنشون می‌ره بالا خوشتیپ‌تر می‌شن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد