رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

71

فقط می خوام بدونم کدوم الاغ بی شعوری خودشو جای من می زنه و میره با ملت چت می کنه؟


پی نوشت 1: ما الاغ با شعور هم داریم همین الاغ و اسب و قاطر و ...

پی نوشت 2: اعصابم نداشتم اومدم اون نظر رو هم خوندم دیگه کلا قاطی گرفتم . اگه اون آدم عوضی(همون الاغ بی شعور) الان جلوم بود جـ ... میدادم .

پی نوشت 3: فحش های مودبانه نوشتم .

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 19 شهریور 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://2meh.blogsky.com

چقدر شما اعصابتان ضعیف است والا
مرسی که فحش هایمودبانه نوشتی ا
کتابخونه رو میگی
آره من همش اینجو آدما رو میبینم

زندگی شیرینه
ولی الآن نخور بزار افطار بشه بعد

ما ۲ کاردانیش موندیم چه برسه کار شناسیو ارشد

پاپوش 19 شهریور 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://papush.blogfa.com

عصبانی نباش.. گفتی که تو نیستی. اگه در رابطه ای صداقت هست باید اعتماد کرد. پس باید قبول کنه... در حینی که می شه با ناشناس چت نکرد.. پس ناراحتی ممنوع!

پاپوش 20 شهریور 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

بابا اسمم رو که گذاشته بودم ناقلا!!!!!
فکر کردم باز یادم رفته! ولی یادمم بره برمی گردم می نویسم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد