رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

70

بدم میاد ازین آدمایی که تا هرجا میرسن گوشی شونو در میارن و به شارژر می زنن ، می خوان بگن ما خیلی سرمون شلوغه اصلا خونه نمی ریم یا اگه هم میریم فرصت نداریم به شارژ بزنیم .

نظرات 5 + ارسال نظر
ب 18 شهریور 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

علی یک سوال مهم ازت دارم
کجا بپرسم؟

پاپوش 18 شهریور 1388 ساعت 10:52 ب.ظ http://papush.blogfa.com

بذار اینجوری فکر کنیم که واقعا گرفتارن و وقت نداشتن گوشیشون رو شارژ کنن و یا یادشون رفته که اینکارو وقتی خونه بودن انجام بدن.... اینجوری خودمون راحت تریم..

[ بدون نام ] 19 شهریور 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

شما اسم منو میدونی؟کسی با من صحبت می کنه و میگه علی هستم-شمایی؟دررابطهما غیر صداقت نیست هست؟

شما ؟

من هیچوقت پنهانی با کسی چت نکردم . با اونایی هم که حرف می زنم آدمای مشخصی هستن .
مطمئن باش من نیستم .

chakavak 19 شهریور 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://lark12.blogspot.com

من یک مدت شارژرم خراب بود از مردم گدایی می کردم
شاید اونا هم همین مشکل رو دارن

باران 19 شهریور 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد