رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

45

حرف های دلم را که مدتها بود نمی توانستم بیان کنم در اینــــــــــــــجا خواندم ، البته به زبان دخترانه .


کافیست بعضی جاهایش را کمی تغییر بدهم .

نظرات 4 + ارسال نظر
یه نقطه‌ای 21 مرداد 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

یعنی رژلبشو ؟
چقدر خوشحالم که کسی هم حس من پیدا شد !

سلام دوست عزیز
ضمن تبریک برای سایت قشنگت لطفا متن زیر رو بخون:

CN3 تنها راه کسب درآمد حرفه ای از اینترنت
ماهیانه 500 هزار تومان

بدون هیچ کلیک یا سایت پرداخت به ازای کلیک
بدون نیاز به ایگلد ، پی پال و ...
پرداخت در بانک های ایرانی

ابتدا محصول را تحویل بگیرید سپس مبلغ آن را بپردازید.

توجه: این طرح فقط تا آخر مرداد ماه سال 1388 است

من خودم در حال حاضر پس از دو هفته کارکردن 80,000 تومان به حسابم واریز شد واقعا دارم از خوشحالی پر درمی آورم!

بدون حتی 1 نفر زیرمجموعه گیری!

لطفا برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما مراجعه کنید

chakavak 22 مرداد 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://lark12.blogspot.com

کلی باهاش حال کردم
ممنون بهم معرفی اش کردی
خودتو قاطی خانوم ها نکن
باورم نمی شه حس منو داشت
باورم نمی شه

سوسن 22 مرداد 1388 ساعت 06:28 ق.ظ http://sousan2010.blogfa.com/

زندگی رو از شیشه ی جلو نگاه کن ، نه از آیینه ی عقب . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد