رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

چقدر این روزها بی حوصله شده ام ، دلم هی می خواهد در قسمت ایمیج گوگل بنویسم "اندام" یا بنویسم ... یا ... یا اصلا بنویسم "دختر"

اگر فرصت شد یکبار هم می نویسم "دختر زیباروی نهفته "

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش 26 خرداد 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

آخرین اخبار قضایای انتخابات در شیراز را در وبلاگ عاشقانه ما بخوانید!
آقای احمدی نژاد عزیز . شما را عنوان دانشمندی بی همتا می شناسم . چرا که اثبات کردید یک از سه بزرگتر است . چراکه ثابت کردید می شود بیست میلیون واحد از یک شیی را از ده میلیون واحد از آن شی بزرگتر نشان داد. چرا که نشان دادید یک اجتماع میلیونی تفاوتی با یک اجتماع 3ه هزار نفری ندارند. چرا که نشان دادید اعتراض به بی عدالتی و تقلب و دروغ مثل اعتراض به شکست در مسابقه فوتبال است و هزاران تئوری اثبات شده دیگر !‌راستی آقای احمدی نژاد امروز سردار مؤیدی فرمانده نیروی انتظامی فارس معترضین به نتایج انتخابات را که جز راهپیمایی آرام و نهایتا شعار دادن کاری ندارند را اراذل و اوباش خوانده بودند . من از شما به عنوان دانشمندی بزرگ این سوال را دارم مگر اینان همان مردمی نیستند که رایشان معجزه ی الهی خوانده شده است؟؟ مگر همان ملت شهید پرور غیور همیشه حاضر در صحنه نیستند که همیشه به همراهی آنان فخر ورزیده اید؟؟ چگونه یک شبه ماهیتشان به اراذل و اوباش تغییر پیدا کرد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد