رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

376

فیلم Tamara Drewe یه داستان کلیشه ای و به نظر من مزخرف داره ولی از اول تا آخر فیلم مبهوت مناظر زیبایی بودم که نشون میداد. داستان توی یه روستای انگلیسی خیلی زیبا اتفاق می افته و می تونم بگم بعد دیدن این فیلم کلی به زندگی در این دنیا امیدوار شدم. از دیدن معماری خونه ها و محیط اطراف و بیشتر از همه منظره هایی که نشون داد فوق العاده لذت بردم.

اینجا چند تا عکس که از روی فیلم گرفتم رو گذاشتم.


( 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 )

نظرات 2 + ارسال نظر
ررسفید 28 بهمن 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

علی کجا ست
ماهستیم چرا او نیست

دخترک موفرفری! 29 بهمن 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

هـــــــــــــــــــــــووووم......!

چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد