رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

365

لذت بعضی چیزا رو نمیشه با چیز دیگه ای به دست آوورد و اصلا جایگزین ندارن. یکی از همین لذتها اینه که وقتی از بیرون اومدی جورابتو سریع در بیاری و محکم پرتش کنی یه وری .

نظرات 3 + ارسال نظر
ب 7 بهمن 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

باورم نمی شه یک انسان دیگه هم به اندازه من از این کار لذت ببره...

:دی

دخترک موفرفری! 7 بهمن 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

لذت بعضی چیزا رو نمیشه با چیز دیگه ای به دست آوورد و اصلا جایگزین ندارن. یکی از همین لذتها اینه که وقتی از بیرون اومدی و همه ی وجودت خسته ست یه آدم مهربونی باشه که دستشو بکنه تو موهات و آروم آروم با موهات بازی کنه تا خوابت بگیره...
و این برای من بالاترین لذتهاست...

کاملا موافقم.
من خودم بازی کردن با موها رو خیلی دوست دارم.

هاها 13 بهمن 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

هیچ لذتی بالاتر از این نیست که یک پسر خشگل ۱۵ ساله را به مدت ۲ ساعت روی پاهات بنشانی و او اجازه بدهد با تمام بدنش بازی کنی

جاااااااااااااان ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد