رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

226

من تا حالا دست یه دختر رو اینقدر از نزدیک ندیده بودم البته توی تاکسی چند دفعه نگاه کردم ولی نمیشد با دقت نگاه کرد. دست همه دخترها اینقدر خوشگله یا فقط دست تو اینجوریه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
پاپوش 20 اردیبهشت 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

نه مال همه!! اول تبارک الله و بعدشم اسغفرالله ربی و اتوب و الیه هم گفتی؟ ;)

احمد فلاح 22 اردیبهشت 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.affa110.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
آرزو دارم از لحظات زندگیت بهترین استفاده رو بکنی و روزهای پرباری را در پیش رو داشته باشید .
اگه به مطالب روانشناسی علاقه داری در وبلاگ زیر منتظر حضور و نظرقشنگتون هستم – با آرزوی بهترین ها برایتان - احمد فلاح
www.affa110.blogfa.com

دخترک 28 اردیبهشت 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

وای من عاشق اینجور صادقانه نوشتنتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد