رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

102

یک توهم فانتزی شیرین :

 

همه چی آرومه / تو به من دلبستی

این چقد خوبه که / تو کنارم هستی

همه چی آرومه / غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه / تو به احساس من

همه چی آرومه / من چقد خوشحالم

پیشم هستی حالا / به خودم می بالم

تو به من دلبستی / از چشات معلومه

من چقد خوشبختم / همه چی آرومه

تشنۀ چشماتم / منو سیرابم کن

منو با لالایی / دوباره خوابم کن

بگو این آرامش / تا ابد پابرجاس

حالا که برق عشق / تو نگاهت پیداس

نظرات 5 + ارسال نظر
حسن فقیه 28 آبان 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://adabiatnews.blogsky.com/

وبلاگ خوبی داری به ما هم سر بزن . نظرت درباره تبادل لینک چیه ؟

[ بدون نام ] 28 آبان 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

پسری که سرباز بود و نبود

پاپوش 29 آبان 1388 ساعت 04:04 ق.ظ http://papush.blogfa.com

واقعا که چه دلپذیر... و به به از اینچنین آرامشی.. خدا قسمت کنه ;)

ب 30 آبان 1388 ساعت 12:22 ق.ظ

علی؟

باران 30 آبان 1388 ساعت 09:35 ق.ظ

منم این شعر رو دوست دارم ، برای رقص عروس و دومادا خوبه نه ؟

برای امید به زندگی برای چند لحظه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد