رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید


نان و پنیر لذیذ ترین غذای دنیاست وقتی که کمی از انگشتانت را هم با آن می خورم .

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش 30 خرداد 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام بچه ها! مشخصات قاتل بسیجی مردم را گذاشته بودم مریم خانوم گل حذفش کردند! راستی شما هم مثل من از پیشروی جنبش اعتراضات مردمی دلسرد شدید؟ حداقل توی شیراز که ما حسابی به خون جوانانمان بی تفاوت بودیم . دیروز هم که رهبری حسابی به دگتر احمدی نژاد حال دادند !‌ من چی بگم؟؟؟ راستی می خوام یه نامه به رئیس جمهور بنویسم ! اونو براتون می ذارم روی بلاگ

باران 30 خرداد 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
ممنونم-البته که خوبه
راستی میدونستی من به نان و پنیرو گردوه می گم غذای سلطانی

chakavak 31 خرداد 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://lark12.blogspot.com

خیلی خیلی خیلی ممنون ممنون ممنون که آدرس اینجا رو بهم دادید
خوندن مطالب شما حس خوبی به آدم میده
هم دلش می گیره هم کلی احساس خوب میاد تو دلش
هیچ وقت کسی رو که دوست داری تنها نذاز

باران 1 تیر 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام
باشه حتما -فرصت بهم بده
امشب که دارم تجزیه می شم از خستگی

ترنم باران 2 تیر 1388 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام
این نظر روخوندی دوست داشتی پاک کن
ما مدت زیادی نیست هم را می شناسیم
ولی تصور مطلق من این است کسی که براش مینویسی اصلا وجود نداره یا در خاطرات خیلی دور تو باید باشه
فکر می کنم یک پسر خیلی موقر هستی
با احساسات قوی
در بیان احساس کمی ضعیف یا کند
وفادار-اهل تجربه-...........
بگو چی می خواهی بدونی ؟
هوم؟
سنت باید نزدیک 25 باشه
گاهی سر به زیر
شیطنتی که توی ذهنته بیشتر تا در عمل
گاهی خیلی ساکت
گاهی خیلی شلوغ
حتی در برونگرایی و درونگرایی هم مطلق نیستی
دیگه چی بگم
از بیان ساده بعضی چیزها خوشت نمی یاد
شاید کم رو در بعضی موارد باشی
و...........


ترنم باران 3 تیر 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

چراتنها از من پرسیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد