رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

586

یکی از چیزایی که ناراحتم میکنه اینه که نمی دونم دقیقا اینی که میگن واسه زندگی باید برنامه ریزی کرد یعنی چه و اینکه چرا من هیچوقت برای زندگیم هیچ برنامه ای ندارم. مثلا وقتی کسی بهم میگه با برنامه هام کلی فاصله دارم یا مثلا میخوام درس بخونم که اینطوری بشه اونطوری بشه یا اینکه مثلا طرف 30و خورده ای سالشه ولی بازم از امید و تغییر حرف میزنه و اینا رو با خودم مقایسه میکنم یه حس غمگین بهم دست میده که نمی دوم چیه.

نظرات 1 + ارسال نظر
roxana 2 شهریور 1392 ساعت 03:45 ق.ظ http://faryaad-zire-aab.blogfa.com

khoube k bedo0ni naakaamiat az bi barnamegi nis,ink bbini kesaiam hastan k ba in k y barnameye khoda rikhtan,vali hanouz b ghole khodeshoun kheli bash fasele daran...bashar moodie,y vakh mibini hosele dare angize dare mire dombale y kar,y vaghtam na,keshtiash ghargh shode,nmito0ne,ama chon to0 barnamash has,baya bere,khob mire va b natijeyi ham nemirese!!
mohem kho0b bazi kardane...hata ag dasset kho0b nabashe....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد