رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

539

" من ارچه در نظر یار خاکسار شدم

رقیب نیر چنین محترم نخواهد ماند "

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت 20 خرداد 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

ای رویای همیشه خیسم

ای باور خیال

ای احساس ناب

به تو اندیشیدن را

باوری ساخته ام در تکرار غریبانه ی عمرم

نمیدانی چه اندازه شیرین است

حتی گذر از خاطر تو

و تکرار دوباره ی

لمس هوای جا مانده ازعطر تنت...

دوست دارم این خیال خام را....

تا همیشه...


دخترک موفرفری! 20 خرداد 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

ای ول!

عاشق یک لحظه نگاهت 21 خرداد 1391 ساعت 05:08 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

شقیق بن ابراهیم گوید: من پنج مسئله را از هفتصد عالم پرسیدم ، همه یک جواب دادند.

پرسیدم : عاقل کیست ؟ گفتند: کسى که دنیا را دوست ندارد و به آن دل نبندد.

پرسیدم : زیرک کیست ؟ گفتند: کسى که دنیا او را فریب ندهد.

پرسیدم بى نیاز کیست ؟ گفتند: کسى که به قسمت و روزى خدا راضى باشد.

پرسیدم : فقیر کیست ؟ گفتند: کسى که همواره در اندیشه زیاد کردن مال است .

پرسیدم : بخیل کیست ؟ گفتند: کسى که حق الله را نپردازد.

ممنون، عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد