رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

رهگذر زمانهای خلوت و تنهایی

در من صدای تبر می آید

523

قبلنا واسه هیچ و پوچ ناامید بودم،دلیل خاصی واسش نداشتم ولی این دفعه اولین باریه که یه دلیل محکم واسه نا امیدی دارم، واسه دیگه نبودن.

نظرات 2 + ارسال نظر
Aphrodite 3 اردیبهشت 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

نمی دونم تو چه مرحله از نومیدی هستی
نمی دونم تو چه مرحله از نبودن هستی
چه افکاری توی ذهنته..اصلا دلیلت واسه نا امیدی آیا واقعا اینقد هست که به فکر نبودنی.....؟!
هر چی که هست فقط بدون با نبودن چیزی درست نمی شه..با نبودنت فقط کسایی که دوست دارنو عذاب می دی فقط کسایی که تو عزیزترینشونی رو زجر میدی..من اخیرا تجربه شو داشتم
به خاطر اونا هم که شده قوی باش علی..

...

رها 6 اردیبهشت 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.raha90.blogsky.com

حست رو می فهمم
وقتی ادم انگیزه ای برا زندگی کردن پیدا می کنه نمی دونم چرا همه دنیا جمع میشن تا از ادم اون انگیزه رو بگیرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد